November 2, 2010

nak final dah akhir nya...

sekejap je rasenya. ye la rase mcm baru semalam je aku kat utm ni. tup-tup dah nak final dah minggu depan.. minggu ni study week, mcm biase r student akan amik opputunity study week ni utk balik kampung berjumpa dengan kaum keluarga, konon nak mintak restu r, hahhahaha. tp yang peliknya ade yang mintak restu sampai seminggu kat rumah. aku pon balik kampung gak, tp tidak la sampai seminggu enn, setakat 3 hari je, td dengan berat hatinye ak melangkah dalam tren dengan bes fren ak kim.. hohoho.. mlm ni ak keseorangan dlm bilik , roomate ak maseh belum puas memohon restu ibu bapa nmpaknya.. hahahah. ape yang pasti iman aku memang tak kuat utk study dlm keadaan fokus tanpa membuka alat hiburan. buktinye sekarang ni aku mule membuka laptop kononnye nak relax kan minda padahal baru tadi ak on9... bhahahah... tu lah hakikat seorang manusia seperti aku yang tak boleh nak study lame-lame melainkan esok nak exam.. aiyo. erm,, nmpaknya aku kene skor gle utk sem ni because aku dah pilih bidang bukan sehaluan dengan mak aku even aku tak sure aku leh score ke tak because ade beberapa subject yang aku dah wat slack mse test-test sebelum ni.. huhuhu.. doakan je la. sekarang ni ak dah tak boleh sangat nak cerite pasal problem aku dengan study kat mak aku. bile aku mengadu hal ni je kat mak aku. for sure r mak aku akan bangkitkan pasal penolokan aku nak pegi mesir bulan lepas utk wat medik.. huhu... penolakan tu satu disaster utk mak aku sampai die mangalami masalah darah turun..huhuhu.. itu lah ibuku yang terlalu obses menginginkan anaknya menjadi doktor even anak dye ni sebenarnye tak de ciri-ciri nak jadi doktor pon.. huhuhu.. aku pon turut merasakan disaster nye bile aku menolak utk pergi mesir tu sebab hidup aku tak tenang waktu tu sebab rase bersalah kat mak aku ni. then merajuk mak aku tu susah nak dipujuk. hidup ak tak terurus waktu tu sebab masalah ni.. member2 aku sume tegur kepelikan muke aku waktu tu sebab mate ak yang bengkak teruk dan garis hitam bwh mate yang begitu menyerlah, hahah.. aku pon tak penah cite kat member-member aku pasal masalah aku ni. cume roomate aku dan member-member terdekat je tau. kire hebat gak la aku cover line waktu tu, mampu tersenyum depan orang ramai walaupon mengalami tekanan jiwa.. alasan standart yang biase aku akan bagi member kalu dye tanye nape ngan mate aku ialah masalah selsema yang melampau... bhahahah. sori bebanyak la pade member-member aku yek.. tapi alhamdulillah sekarang ni sume telah dikawal dengan baik setelah aku pujuk mak ak even kengkadang dye ade ungkit pasal mesir ni... hehehhe... setakat ni je la luahan ak pade mlm ni. lain kali kalau ade mase terluang lagi, aku akan luahkan lagi pe yang teringat dalam kepale ni yerk..

No comments:

Post a Comment